I love to be in Love

Failling in love is for most people easy, undescribable and feels good..

        

        

        

        

        

        

         

         

but if you get youre heart broken....

 

- Fyll inn selv.

Jeg hater meg selv - hva med deg?

        For at jeg ikke klarer å svare for meg når noen er frekke mot meg

·          For at jeg ikke klarer å ?kjempe? for meg, når jeg står i busskøen..

·         For at jeg spiser ting som jeg VET legger seg på meg og rundt omkring på kroppen min med engang.

                   

·          For at jeg er så Wannabe ? person, jeg er redd for å skille meg ut så jeg prøver å være som andre

·          For at jeg kaster ting i søpla som for eksempel klær når jeg er i rydde ? modus, også finner jeg senere ut at jeg egentlig hadde behov for den.

·           For at jeg ikke går på do før det nesten renner ut av meg og jeg er ute i skogen, og jeg blir nødt til å etterlate meg  spor som noen får møte på senere , hiih.

·        For at jeg sååå mange ganger er på feil sted på feil tid, det har skjedd så mange ganger at jeg har mistet tellingen

·          For at jeg i det hele tatt gidder å bruke penger masse restaurant ? mat når alt egentlig til slutt setter seg fast på kroppen min eller havner i toalett også i kloakken som da blir igjen renset også drikker vi det, har jeg hørt.          

                

·          For at jeg waster tiden min på facebook i ¾ timer og plutselig legger merke til at ?oj, jeg har en prøve i morgen jeg?

·          For at jeg må være så pen i forhold til vennene mine, just kidding.

·          For at jeg ikke har internett når jeg så inderlig trenger det

·          For at jeg var så dum som yngre og stappet fingeren min i halsen bare jeg spiste en brødskive

·          For at jeg sitter og lager en liste over hva jeg hater med meg selv, lurer på hva dere tenker om meg haha.

 

-           Har du hatt noen slike episoder / kjenner du deg igjen?

For deg som trenger oppmuntring ..

Når du føler deg alene og at ingen bryr seg, tenk på dette:

* Det er minst 2 personer i denne verden som ville gitt livet sitt for deg.

* Det er minst 15 personer i denne verdenen som bryr seg om deg og er glad i deg på en eller annen måte.

* Den eneste grunnen til at noen kunne finne på å hate deg, er fordi de mer eller mindre vil være som deg.

        



         



         



        
 
* Et smil fra deg, kan glede en annen. Selv om den ikke liker deg.

* Hver kveld er det noen som tenker på deg før de sover.

* Du betyr mer enn det du kan innbille deg for en annen person.

* Du er spesiell og unik.

* Noen som du ikke engang vet eksister, er glad i deg og bryr seg om deg.

* Når du gjør den største tabben du har gjort, så kommer det vanligvis noe bra ut av det på et eller annet vis.

* Når du føler deg alene, og er ganske sikker på at verden har snudd sin rygg mot deg, sjekk en gang til. Det er nok bare du selv som har snudd ryggen mot verden, og ikke omvendt.


- Hvilken punkter var du klar over fra før av og hva var nytt?

 

Legger meg med broken angel..

Akkurat nå driver jeg og stresser til en stor matteprøve som vi skal ha imorgen. Matte er mitt svakpunkt, auch! Jeg tror jeg går og legger meg, og da vet jeg en sang som gjør meg rolig. Jeg elsker den. Jeg eeeelsker Arash. Jeg elsker Helena.Og nå tror jeg at jeg går og  legger meg, god natt &takk for meg! <3

10 slanketips som faktisk virker !

Hvert punkt er så klart viktig, men noe er mer mer viktig enn det andre. Dere må være kritisk og vurdere selv hvilke punkter som passer dere.




1. Spis ofte
Ikke la det gå for lang tid mellom hver gang du spiser. Ha gode matvarer tilgjengelig. Spis for eksempel fersk eller tørket frukt eller nøtter som mellommåltid.

2. Varier frukten
All frukt er bra, men vær bevisst på at du spiser flere forskjellige typer. Tropiske frukter som banan, mango og ananas vil øke blodsukkeret raskere. Det er kanskje mer styr å skrelle og spise en appelsin enn å spise en banan, men sistnevnte er ikke det beste alternativet.

3. Spis grønt
Grønnsaker skal ikke være til pynt, men utgjøre hoveddelen av måltidet. Jo flere farger, desto bedre. Grønnsaker gir viktige næringsstoffer som antioksidanter.

4. Planlegg
Lag mat minst en dag i forveien og porsjoner ut over i uken.

5. Karbokutt
Fedon Lindbergs beste råd er å leve etter lavkarbometoden, med mindre av poteter, bakst, klebrig ris og alt som er bakt på fint mel. Hold deg også unna sukkerholdig mat.

6. Kutt bearbeidet mat
Slik mat inneholder mindre av de viktige næringsstoffene, og er lite gunstig for forebygging av stress.

7. Spis omega-3
Det finner du blant annet i fet fisk, valnøtter, linfrø, linfrøolje og rapsolje. Omega-3 er viktig for at kroppen skal takle stress bedre, ikke minst er det viktig for hjernens funksjon og mentale helse.


8. Ta deg tid
Fastfood er ikke bare et problem i forhold til matens sammen setting, men også fordi vi spiser den raskt. Et vanlig restaurant- eller et gourmetmåltid er derfor bra, med mange små retter og god tid mellom hver rett. Prøv å ta med deg denne tanken hjem, og bruk mer tid på hele måltidet.

9. Mer vann, mindre brus
Ett glass brus om dagen er ikke noe problem, men 1?2 liter om dagen er et problem. Vis måtehold når det gjelder kaffe og te. Det sunneste er grønn og hvit te. Husk også at det er like mye sukker i juice og saft som i brus.

  • 10. Alkokutt
    Alkohol er generelt en stressfaktor for kroppen. Mengden spiller en rolle: Ett glass gir en viss avslapning, og små mengder er greit, men da bør du også slutte. Mange gjør ikke det.


Bildet ovenfor er ikke akkurat "deilig" , men jeg har valgt å ha med det slik at dere kan få inspirasjon
ps: Teksten ovenfor er fra google, men ikke noe av dette er egentlig nytt for meg. Visste alt selv. Jeg vet alt..neiida :)

New york fashion week

I love fasion, weee!! Men jeg ville ha tenkt meg om 2 ganger før jeg gikk gikk med noen av disse plaggene ..












Hvilken falt i din smak? Personlig likte jeg den kjolen med svarte blomster best. For den har detaljer, men det er samtidig ikke for mye med detaljer. Det er sommerlig og søtt :)

 

 

Girls Love fashiOn - i'm a Girl

      

     

     

     

     

     

     

     

     

     




Gjett hvem som sovnet på skolen idaaaag!?! - flaut sa du?

 

I dag var dagen stort sett den samme som de andre skoledagene ? bare at jeg sovnet på skolen og kom hjem klokken ca 18: 00!!! Det er mange små rom på skolen, og siden skolen fortsatt var åpen var det ingen som la merke til meg. Jeg hadde satt meg i et rom i dag i friminuttet fordi jeg følte meg kvalm og litt forkjølet. Så hadde jeg tydeligvis sovnet på gulvet. Jeg hadde nemlig med meg en ganske så god og deilig ulljakke som jeg la under hodet, så som dere kan tenke dere hadde jeg gjort det ganske så behagelig og klarte og ligge der i 5 timer eller noe. Jeg lurer på hva folk som gikk forbi og så i vinduet trodde. Herregud så flaaauuut. Hadde det ikke vært for at mamma ringte etter meg desperat i telefonen, hadde jeg ligget der enda lenger. Med mindre noen kom og  vekket meg. Da hadde dem nok fått et inntrykk av at jeg var en uteligger eller noe som SOVER PÅ SKOLEN!!




Hvem er det som er så dum og sover på 5 timer på skolen?!?! Å jo,Det er meg det!

 

Tips : Bli slank - del 2

For å kunne gå ned i vekt må de blant annet kutte ned det usunne du spiser og spise sundt! Det er lunsj - tid nå, men det er kjempe viktig å spise en god frokost. Med "god" mener jeg ikke at du skal spise masse, men at du skal spise sundt og proteinrik. Jeg sto opp og startet dagen med en kopp melk, og la en liten kjele med en håndfull grøt og vann + melk koke. I mens konne jeg gå og gjøre andre ting ( kle på meg, sminke meg, rydde sekken osv)

Når grøt kornene hadde kokt i vannet, helte jeg litt melk over slik at den skulle få litt mer smak og en friskere farge! Så drysset jeg litt kanel og sukker over. Grøt uten kanel kan ikke regnes som grøt, det mener jeg iallefall.

Jeg føler nå at jeg har mer energi på skolen og føler meg mindre trøtt  faktisk! Prøv selv. Men så var det egentlig ikke det som var denne gangens anbefaling..

Dagens anbefaling er fruktsalat. Det er alltid så kjedelig å ta opp matpakken når man bare har det samme gamle, 2-3 skiver med Gulost. Skjønner dere hva jeg mener? Derfor tar jeg meg 5 minutters tid og kutter opp salat til meg selv som jeg putter i matboks. Så slipper jeg å ta i bruk matpapir og bekymre dere folk der ute som stresser hele tiden for at vi bortkaster det naturen har osv..



Dette er en bilde fra google, men salaten min bestod av:

- 1 pære

- 2 små ferskner

- 1/2 eple

- en håndfull med store druer

Høres kansje litt mye ut, og det er det! Men har en så lang dag idag at jeg har behov for all den maten jeg kan finne / få. (Så lenge det er sundt)..Men kort fortalt om salaten, så var den utrolig god , sund og mettende. Selv om jeg bare måtte ha med meg en brødskive itilegg... føler at det blir altfor mye "væske" med bare salat.

btw : HUSk at det antageligvis kommer til å dryppe. Så da ma du bare ha salaten i en ordentlig matboks slik at det ikke renner ut i baggen..

0 Kommentarer ? :(

 

Folkens det er sårende at jeg ikke får noen kommentarer. sånn ca 5 % av dere kommenterer!  Vurderer å slutte. Hva er vits med å blogge hvis man ikke får noe respons på det man skriver? Om det man skriver er bra eller dårlig? Jeg tar meg faktisk tid til å skrive det jeg skriver,  og når jeg ser at mange klikker seg inn, men det ikke er noen kommentarer? ja da  føler jeg at det ikke er noe vits å blogge lenger. Jeg deler faktisk mine tanker, tips, hemmeligheter osv ?

Hva er vits med ?enveis kommunikasjon?? Da kan jeg vel like godt sitte og prate til meg selv. Snakke om dagen min med meg selv. Vise meg selv bilder av meg selv. Gi meg selv mote tips, skjønnhet og slanketips? Eller kan jeg jo bare prate til en vegg, ikke sant? Det er jo det samme! Hadde nesten vært bedre om jeg fortalte meg selv alt dette, da kunne jeg i alle fall gitt meg selv et hånd i nakken eller noe som får meg til å føle meg bedre ;(

Les mer i arkivet » September 2011 » August 2011
hits